Výběrové řízeni: Dodávka pákových baterií
SCHOLA HUMANITAS, Ukrajinská 379, Litvínov
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU – ČÍSLO: 2/2008
DODÁVKA PÁKOVÝCH BATERIÍ A ÚSPORNÉHO SPLACHOVACÍHO SYSTÉMU
I. Vymezené plnění: dílčí
a.) Předmětem plnění je dodávka pákových baterií a splachovacího systému
b.) Montáž dodávky
Doplňující podmínky:
– Armatura kuchyňská – nástěnná Ideal standart B5206AA 45kusů
– Splachovací mechanismus Sanit DUAL systém armatura 944-18/38 44kusů
– Krycí chromový kroužek s označením Alkaplast V 18 44kusů
– Záruka 5 let
– Servisní obslužnost
II. Místo plnění
Místem plnění je Litvínov, Ukrajinská 320
III. Doba plnění
Předpokládané zahájení prací: 15. 9. 2008
Termín dokončení: 30. 9. 2008
IV. Prokázání předpokladů pro plnění zakázky
Doklad o oprávnění k podnikání (živnostenský list)
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán.
Doklad o pojištění odpovědnosti za škody způsobené při provádění díla.
V. Zpracování cenové nabídky
Celková suma musí být uvedena v členění s DPH a bez DPH (pokud je zhotovitel plátcem DPH).
Cena musí být doložena položkovým rozpočtem.
Zvlášť musí být uvedeny přirážky a vedlejší rozpočtové náklady.
Samostatně uvedena cena za dodání viz bod 1a.)
Samostatně uvedena cena za dodání viz bod 1b.)
Nabídnutá cena bude považována za cenu nejvýše přípustnou za předmětný rozsah plnění uvedený ve vymezení plnění závazku. Cena musí obsahovat veškeré náklady a zisk zhotovitele nezbytné ke splnění díla.
Všechny náklady spojené s provozem staveniště, poplatky a náklady na případnou likvidaci odpadu musí být zahrnuty v nabídkové ceně.
VI. Způsob financování díla
Objednatel neposkytuje zálohy na provedení díla. Zhotovitel může fakturovat po ukončení díla částku v celé výši včetně DPH. Ukončením díla se rozumí předání zhotovitelem a převzetí objednatelem dokončeného díla bez vad a nedodělků včetně proškolení obsluhy.
VII. Požadavky na jednotný způsob zpracování
Nabídka musí být seřazena v členění a musí obsahovat:
A – vyplněný nabídkový list s uvedením identifikačních údajů uchazeče, cenou za dílo, poskytnutou záruční lhůtou a uvedení termínu zahájení a ukončení prací,
B – doklady a prohlášení dle bodu IV,
C – položkový rozpočet.
VIII. Způsob hodnocení nabídek
Výše nabídkové ceny
IX. Způsob a lhůta podání nabídek
Nabídky odevzdejte v zalepené obálce s označením „Tepelná pohoda“
osobně v sekretariátu školy nebo zašlete na adresu objednatele.
Termín podání nabídky končí dnem:. 10. 9. 2008 do 12hod
X. Otevírání obálek
Obálky doručené po předepsaném lhůtě nebudou do výběrového řízení přijaty. Otevírání obálek je pro účastníky veřejné. Účastníci budou s termínem seznámeni v dostatečném předstihu (e-mailem – prosím uveďte v identifikačních údajích uchazeče).
XI. Doplňující údaje
Bližší informace podá: správce budov Jaroslav Císařovský tel.: 476765137, 777020969, 736633593
Zadavatel si vyhrazuje právo soutěžní podmínky písemně doplnit, soutěž zrušit, odmítnout všechny nabídky nebo možnost dílčího plnění.
Výběrem nejvhodnějšího uchazeče nevzniká právní vztah.
Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které vynaložil v souvislosti se soutěží.
Zadavatel uchazečům předložené nabídky nevrací.
Na tuto soutěž se nevztahuje zákon č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
XII. Smlouva o dílo
Smlouva o dílo bude uzavřena s vybraným uchazečem.
XIII. Termín společné prohlídky: 8. 9. 2008 od 9.00 – 12.00 hod
[vyberove_rizeni_sh__tepelna_pohodadoc]










